onsdag den 17. august 2011

vi ses bror

Hej igen mennesker!

Jeg har allerede lavet et indlæg. Men der var altså liiiige noget, jeg absolut syntes skulle med.

I søndags kørte jeg nemlig med min mor og far, og min storebror Gustav, til Jylland.
Vi kørte i tre en halv time, for at nå hen til en lille by, der hedder Hamlet. Nogle af jer har måske hørt om den? Jeg havde i hvert fald ikke, før jeg så skiltet.

Men den er der altså. Og nu er min storebror der også.

Hamlet ligger rigtig tæt på Århus, og den by ved jeg at de fleste kender. I hamlet ligger Frisenborg efterskole.

I starten havde jeg ikke rigtig tænkt over, hvad det betød at han kom på efterskole. At han skulle bo et andet sted.
Men da vi havde hjulpet ham med at pakke ud, og rektoren havde holdt sin tale. Så var det altså tid til at gå, efter et farvel knus.

Og det aller, aller hårdeste, det var at se ham gå ind i bygningen igen. Helt alene, uden at kende et øje, og uden nogen som helst form for støtte.
Det havde jeg ikke regnet med, og derfor ramte det mig som et knytnæve slag, lige i maven.

Og på turen hjem fældede jeg altså en tåre eller to. For jeg ser ham først om to uger, og så tager han afsted igen.

Så vi ses Gustav! Og held og lykke!

Og vi ses søde læsere! Når i en gang dukker op!

Knus fra Hugobjørnen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar