torsdag den 11. august 2011

Velkommen



 Velkommen til Hugobjørnen!

Først havde jeg ingen anelse om, at man kunne have sin egen blog. Men da jeg var hjemme hos en af mine veninder, viste hun mig sin egen blog, Lullehsverden, og jeg synes det kunne være så sjovt med min egen blog. Så efter lidt bøvl med oprettelsen, fik jeg endelig denne blog.

Jeg håber på at få lidt flere læsere end 0, men ved ikke om det er, at sigte lidt for højt. Hehe.

Jeg er i hvert fald lige startet i skole nu, og glæder mig til at være sammen med mine venner-men så absolut ikke til lektierne.
Jeg er startet i 8b, og synes det er lidt skræmmende, at tænke på at jeg allerede går i 8. Så er der kun to år tilbage af skolen, hvis ikke jeg tager 10 klasse med.
Især fordi man ikke helt føler sig parat til at være stor, når man er så lille. Haha, bogstavligtalt, for jeg er 1.58m. :-D


Håber at i har nydt sommerferien-hvis i altså har haft sommerferie? Og er parate til at starte på en frisk, måske, måske ikke sammen med min blog?

Til dem der alligevel skulle falde over denne blog, så vil jeg i hvert fald ønske jer en god fornøjelse,og en rigtig god læselyst!

Kh: Hugobjørnen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar