tirsdag den 23. august 2011

Hej med jer!

Okay, så sad man lige i matematik timen i dag, og skulle lave latterlig blækregning. Og selvfølgelig er jeg lige den dummeste til matematik, i hele den store, hvide verden.

Jeg måtte hele tiden spørger hjælp. Og vores vikar var ikke meget bedre, hun er dansk og tysk lære, men aner åbenbart ikke en dyt om matematik, og det var hun ikke sky for at fortælle os. Men hvorfor i alverden, giver man os en matematik forladt vikar, i matematik-timen??

Nå, men ellers går det okay. Min storebror besøger os på torsdag, hvis han altså kan finde ud af det, med tog og bus.

Jeg tror jeg vil lave nogen lektier. Og bagefter vil jeg tvinge min dovne krop, ud at løbe.

Vi ses snart Hugobjørnen!

Ps: så snart jeg får min computers net tilbage, skal jeg nok sætte nogle flere billeder ind!    :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar