torsdag den 1. september 2011

Siden sidst

Hej med jer!

Jeg håber i har nydt den sidste weekend, og er klar på den næste?

I Søndags besøgte jeg en venidne, som jeg ikke har set i næsten en måned. Vi gik til taekwondo sammen, men jeg stoppede til det, lige da de kom hjem fra ferie, så vi har ikke fået talt sammen.
Det var rart at vide, at man stadig kan holde kontakten, selvom man ikke ser hinanden ligeså meget.

Om Mandagen var jeg sammen med min veninde, Marie. Det var menignen, at vi skulle lave på vores projekt, men vi kunne ikke rigtig koncentrere os. Og det endte med at vi sad og sang med på abbasange.

-Jeg elsker abba, og synes de er tidsløse. Ingen sang sætter lige så meget gang i en, som watterloo!

I morgen skal jeg på eksperimentariumet med min klasse...

Vi ses og hilsen Hugobjørnen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar